
Ki vagyok én?
Avagy Életem és fejlődésem útja
Szakmai tapasztalat
Collonil Hungary
Operations és Sales Manager | 2014 –
Saját nagykereskedelmi vállalkozásom felépítése és működtetése: értékesítési stratégia, piacbővítés, ügyfélkapcsolatok, operatív irányítás.
Seven Inc.
Marketing és projektmenedzser | 2014 – 2016
Online és outlet partnerek támogatása több mint 15 000 pár cipőt kezelő portfólióval.
Shoe Shop
Sales és operációs vezető | 2011 – 2013
Országos üzlethálózat átalakítása és működésének optimalizálása – workflow, IT, pénzügy, HR és marketing területeken.
Office Shoes / Shoebox – CEE régió
Regionális operációs vezető | 2011 – 2013
30 üzletért feleltem 4 országban. Új boltok nyitása, csapatépítés, pénzügyi folyamatok egységesítése. SAP bevezetés.
Kappa Hungary
Sales Executive | 2004 – 2008
Az olasz márka újbóli bevezetése Magyarországon. Saját és partnerüzletek, valamint kiskereskedelmi hálózat kialakítása.
Ausztria – Bécs
Kereskedelmi pozíciók | 1999 – 2004
Értékesítési és IT tapasztalat nemzetközi környezetben.
Kacskaringós pályát futottam be, otthonról hozott kereskedelmi vénával, nőként, majd később anyaként nehezített körülmények között. Úgy éreztem a hátterem ellenére mégsem vagyok vérbeli értékesítő, végig kellett járnom az utat, hogy mára már tudjam a célorientált, tenni akaró attitűd, a piac helyes ismerete és az önbizalom formált azzá, aki vagyok.
Egy jó értékesítő a saját személyiségével dolgozik,
mint ahogy számos más szakmában is tetten érhető ez a törvényszerűség. Az identitásunkhoz illő stílus megtalálása nem könnyű feladat. Éveimbe telt, míg az apai mintát el tudtam hagyni. Tudtam, hogy ahogy dolgozom az nem önazonos, nem az enyém, mégsem voltam képes arra, hogy váltsak. Nehezítette mindezt a férfiak uralta közeg – ami passzolt az apai mintával - amely a kereskedelmi terület sajátja.
A férfi kollégák stílusának „utánzására” tett kísérleteim is mind kudarcra voltak ítélve. Nőként is meg kellett találnom magamat, a saját létemből és személyiségemből fakadó értékeket integrálni a mindennapi munkámba, a női identitásomat összegyúrni a szakmai, kereskedelmi működésmódommal. Amint kiléptem az addigi sémák fogságából és felfedeztem a saját értékeimet, olyan eszköztárat tudtam kialakítani, ami csak rám jellemző, amivel otthonosan mozgok az üzleti világban és maximálisan működik.
Mindezt a tudást és tapasztalatot szeretném továbbadni, mert hiszem, hogy szükség van a női erőre a vállalkozók világában!


EGYEDÜL IS KÉPES VAGYOK RÁ!
Két csődbe jutott saját cég és néhány elbocsájtás, majd egy sales vezetői állás adta meg a löketet az egyéni vállalkozás felé.
Itt már nem féltem, mert néhány dolgot biztosan tudtam:
-
Ha padlóra kerülök fel tudok állni,
-
nem akarok még egyszer padlóra kerülni,
-
jó értékesítő vagyok,
-
egyedül is képes vagyok bármire,
-
jól bánok a pénzzel és ő is jól bánik velem,
-
és akarom!
Mi motivál?
Életérzést ajánlok, bátorságot, önbizalmat, erőt, egyéniséget,
amellyel megkülönbözteted magadat másoktól.
Mindebből táplálkozik és következik a szakmai önazonosság,
olyan saját módszertan, amely önálló, egyedi eszköztárral jelenik meg, hiszen minden helyzetben magunkat adjuk el és formáljuk meg.
A három legfontosabb alappillérem:
-
Tudás - az állandó tanulás, az igazságosság, a bölcsesség, az állandó megújulás képessége. – biztonságot ad.
-
Önazonosság - „gut feeling” avagy érzésgyökerek felismerése, kiegyensúlyozottság, megbízhatóság, amihez kell az önismeret, őszinteség, önbizalom, "énidő" és flow.
-
Kapcsolódás - az emberi kapcsolatok kiemelt fontossága.
